Dziś jest Wtorek 31 marca 2015, Imieniny: Beniamina, Dobromierza, Kornelego, Balbiny,
Nie masz konta? Zarejestruj się! Przypomnij swoje hasło
Login: Hasło:
gra: Partyboy
audycja: After Party
gra: AutoPilot
audycja: House Party
gra: AutoPilot
audycja: Trance Party
gra: AutoPilot
audycja: Vocal Trance Party
gra: AutoPilot
audycja: DjMixes Party
gra: AutoPilot
audycja: Energy2000 Party
Adrian Piasecki -> Siemka pozdrowionka dla każdego kto słucha RP dla ciebie Vinylside jak i dla ferniastej Jak można to Zatox - Opera jak masz to zapiuść z dedykacją dla całego shoutboxa ŁGT -> POZDROWIENIA DLA CHLOPAKOW Z CD CISNACYCH W KARTY ALE ROWNIEZ DLA MELINY I MARCINA Astronauta -> Jak prawie zawsze obecny :) , oczywiscie pozrowionka musza byc na poczatku audycji wiec pozdrowki dla ciebie mir@sku jak i dla wszystkich sluchaczy , oraz osob z shoutboxa :) Troche przed czasem Ale Wesolych Swiat :) mateusztopek@gmail.com w razie :) Cycu -> Pozdrowienia dla mojej drogiej Andżeliki i calej ekipy z żymierskiego ;) gruby -> Pozdro dla Oliwii,Amelki i Adriana Hunka. Oliwia jest najmądrzejsza na świecie i ją bardzo lubie. A ty DJ pompa! baza89 -> ooo pretty woman :D no pieknie :D dla ludzi martwiaych sie o pogode :D spoko loko ludziska po zachmurzeniach nastanie swiatlo ktore nasyci nas cieplem :D dla madzi ktora lubi zabierac sloneczko dla siebie :P od baza89 :D sb :D Adrian Piasecki -> Pozdrowienia Black Due dla ciebie Martin i dla całego słuchającego shoutboxa i lecimy dalej baza -> czesac ludziska gorace pozdro dla radio party i calego krejzowatego shoutboksa :D pod te sprzatanko ktore mnie wlasnie czeka :D pozdro pozdro baza89 :D baza.maciek@gmail.com meil na paczuszke Marttin :D Xxx -> Chce Cie tulic, piescic, obejmowac. Gryzc, drapac, skakac, w lozku figlowac. Kochac sie namietnie... Toudi zgadzasz sie chetnie? Dobranoc Twa Nimfomanka. Spij spokojnie, i nie zapomnij o mnie. Miły -> Pozdrowienia dla Jedrasa od Miłego i Wicherka no i całęj ekipy która idzie na Targi!!!! Audycja Kozak Jedrus Gruby -> Pozdro dla Drozdy i Lumbaga i Elfy. Natalia Kucharzyk pozdro szczególne i dla cb kochanyy Drozda graj, graj łukasz -> Pozdrawiam SethoriM BlackMental DzikiMojżesz Hosiek i Pozdrawiam Hajsy oraz całą gromade Temidyjczyków Black Mental -> Pozdrawiam wszystkich graczy servera temida.eu i ludzi którzy siedzą zemną na ts3 Guziec -> Pozdro dla Tomasza który miał urodziny " Serwis Wima KAsy ni ma " , oraz dla Jareczka który jest trochę trzeźwy , pozdro dla prowadzącego, daj cos polskiego :) Jula -> Pozdrowienia dla rodziny Kubickich m.i.n Marcina,Grażynki,Sławka i Zosi od Julii i Beaty z Kielc. Don Callahano -> Misz masz! Pozdrawiam całą ekipę Białej gwardii, całą Częstochowę a zwłaszcza północ! Zajebistego streamera MKRR'a, oraz dj'a który robi tu niezłą rozróbę, wielki szacun!!! No i oczywiście moją kochaną Milenkę Radzio -> Pozdro dla mojego kumpla Michała z Zembrzyc który kończy juz za 5 dni 17 lat także wszystkiego naj naj lepszego niedługo pijemy jeśli mógł bym prosić o nutkę aron chupa dla niego serdeczne dzięki Wiedzmin67 -> Siemanko Error pamiętasz mnie jeszcze mysle ze pamietasz :D pozdro wszystkim i temu ziomkowi z Ciechanowca mojego miasta :) siemasiemankooINSTA -> a dla mnie pozdrowienia to gdzie?! :D dobra edycja, tak trzymać ! :) :D smalec -> pozdro dla suchego , hiny ,rafala
słuchaj nas na smartfonie
Radioparty.pl - House Channel Mix vol.28
RadioParty Trance Mix - Luty 2015
Radioparty.pl - House Channel Mix vol.27
RadioParty Trance Mix - Styczeń 2015
Radioparty.pl - BIRTHDAY MIX - Główny
więcej...

Domena utrzymywana w www.adresik.pl | Hosting zapewnia www.klatka.pl
© radio internetowe RadioParty.pl 2004-2015