Dziś jest Sobota 31 stycznia 2015, Imieniny: Marceli, Ludwiki, Cyrusa, Marcelina,
Nie masz konta? Zarejestruj się! Przypomnij swoje hasło
Login: Hasło:
gra: Partyboy
audycja: After Party
gra: AutoPilot
audycja: House Party
gra: AutoPilot
audycja: Trance Party
gra: AutoPilot
audycja: Vocal Trance Party
gra: AutoPilot
audycja: DjMixes Party
gra: AutoPilot
audycja: Energy2000 Party
Chmielu -> Pozdrowienia dla kochanej Weroniki, kumpli z Mircza i oczywiście dla ciebie M@RIO ;) poprosił bym o paczuszkę : k.chmiel@op.pl Majster -> Siema DJ, wielkie pozdro dla Ciebie oraz Norberta i Nikoli, licze na paczuszkę od Ciebie, mój email- marcin1234567894@o2.pl Dawid -> Pozdrawiam cały Tomaszów Mazowiecki oraz Ciebie Mario! dawid-rubaj@wp.pl DzobeQ -> Pozdrrowienia dla prowadzącego :) i Dla Martusi co by jutro dzień wypalił po jej Mysli :P Gaboń słucha pozdrawia (kolo nowego sacza ) DzobeQ -> Pozdrrowienia dla prowadzącego :) i Dla Martusi co by jutro dzień wypalił po jej Mysli :P Gaboń słucha pozdrawia (kolo nowego sacza ) Adrian -> Powodzenia dla cb dj i dla rudego Zaborowski43@gmail.com poproszę o paczkę PARTYCJA KRAJEWSKA -> POZDRAWIAM SWOJEGO KOCHAJĄCEGO ROBERTA KRAWCZYKA TSKNIE ZA TOBA KOCHANIE BARDZO MOCNO POZDRAWIM BARDZO MOCNO DVS -> Pozdro dla wszystkich słuchaczy oraz dlaCiebie M@ario, prosto z Lublina :P RENIA -> DLa całej komisji egzaminacyjnej przed którą jutro będę bronić licencjat.. Zamiast się uczyć to ja słucham twojej audycji Mario. Daj coś na otuchę ;) Chmielu -> Pozdrowienia dla kochanej Weroniki, kumpli z Mircza i oczywiście dla ciebie M@rio ;) poprosił bym o paczkę ;) k.chmiel@op.pl przemek -> pozdrawiam wszystkich słuchaczy i ciebie M@rio życzę udanych ferii dla wszystkich z województwa Łódzkiego które się dzisiaj zaczęły proszę o paczuszkę : przemek19@spoko.pl Matteo -> Pozdrowienia dla wszystkich ludzi z 4lo którzy słuchają audycji. Mam nadzieje że jutro puścisz kilka pompeczek ;) Mój e-mail Mati222255@o2.pl Adrian Piasecki -> Siema M@rio pozdrowionka dla Ciebie pozdrawiam również Katarzyne Matys i Karoline Golecką. jak można to z dedykacją dla nich Deorro - 5 Hours (Waveshock 'I Like It!'Remix) lub coś innego adrian.piasecki@yahoo.pl Sebastian -> Pozdrowienia dla wszystkich słuchających i dla Ciebie M@rio !!!! Lucek -> Pozdrowionka dla wszystkich balangowiczów zaczynających weekend dla mojej kochanej Agi oraz dla Ciebie Mario. Audycja jak zawsze wymiata. ryba -> Siemka M@rio pozdro dla cb i wszystkich którzy dziś rozpoczęli ferie ;D i proszę po paczkę ;) ryba231@gmail.com Mateusz -> Pozdrowienia dla mojej Kochanej Natalci. Skarbie kocham Cie. Pozdro rowniez dla Ciebie Mario i do zobaczenia jutro w klubie arka Bialopole. po prosze o paczuszke c.n.e10@wp.pl Bartek -> Pozdro dla wszystkich słuchaczy i oczywiście dla ciebie ;D E-mail: bartekw123@vp.pl Mariusz -> Dla Kamila z okazji urodzin :) Wszystkiego Najlepszego baw się ziomek :) dajcie jakaś pompująca nutę dla ziomka np albatros w to święto :) j piecia -> Pozdrowienia dla ekipy z Kalisza.. !
słuchaj nas na smartfonie
Radioparty.pl - BIRTHDAY MIX - Główny
Radioparty.pl - BIRTHDAY MIX - House
Radioparty.pl - BIRTHDAY MIX - Trance
Radioparty.pl - MIX VOL 13
Radioparty.pl - House Channel Mix vol.26
więcej...

Domena utrzymywana w www.adresik.pl | Hosting zapewnia www.klatka.pl
© radio internetowe RadioParty.pl 2004-2015